Zat. 18 sept. Opening nieuwe seizoen, Fietstocht start om 14.00 uur eten rond 17.00 uur +++ Ma. 20 sept. Rikken voor het goede doel 14.00 uur +++ Di. 21 sept. Rikken 20.00 uur +++ Vrij. 24 sept. Biljartclub 19.00 uur +++ Ma. 27 sept. Rikken voor het goede doel 14.00 uur +++ Zat. 2 okt. Oud papier van 09.00 - 12.00 uur +++ Vrij. 22 okt. Bierproef avond 20.00 uur +++ Vrij. 19 nov. Surprise-avond +++ Zon. 21 nov. Sinterklaasmiddag +++ Vrij. 17 dec. Kerstviering 65+

Coronavirus

Alle activiteiten zijn per 25 september 2021 weer toegestaan

Naar aanleiding van de persconferentie op 14 se ptember 2021 rondom de verspreiding van het coronavirus mogen we alle activiteiten gaan organiseren. Dit betekend wel dat u alleen maar kunt deelnemen indien u een positieve QR code of vaccinatie bewijs kunt laten zien.Dit betekenen voor onze vereniging dat de volgende activiteiten weer mogen:

• »  Rikken voor het goede doel op maandagmiddag
  • »  Rikken op dinsdagavond
  • »  Kienen op woensdagavond
  • »  Biljarten op vrijdagavond
  • »  Oud papier op zaterdagmorgen
  • »  Activiteiten van de externe verenigingen gaan onder verantwoording van de desbetreffende vereniging door.

Het bestuur vindt het fijn dat we weer aan de slag kunnen maar benadrukken u er wel op dat, ondanks de 1,5 meter regel is vervallen, u uw gezond verstand gebruikt en respecteer als er mensen bij zijn die daar wel nog op gesteld zijn.

Albert van Loosdregt,

Voorzitter Buurtvereniging ‘t Centrum